[et_pb_section fb_built=”1″ _builder_version=”4.5.8″ _module_preset=”default” custom_padding=”||0px|||” locked=”off”][et_pb_row _builder_version=”4.5.8″ _module_preset=”default” custom_padding=”||2px|||”][et_pb_column type=”4_4″ _builder_version=”4.5.8″ _module_preset=”default”][et_pb_text _builder_version=”4.5.8″ _module_preset=”default” header_font=”Montserrat||||||||” header_text_align=”center” header_text_color=”#000000″ hover_enabled=”0″]

FAQ: WYSYŁKA I DOSTAWA ZAMÓWIENIA

[/et_pb_text][et_pb_divider color=”#d3d3d3″ divider_style=”inset” divider_weight=”3px” _builder_version=”4.5.8″ _module_preset=”default”][/et_pb_divider][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section][et_pb_section fb_built=”1″ specialty=”on” _builder_version=”4.5.8″ _module_preset=”default” custom_padding=”5px||1px|||” locked=”off”][et_pb_column type=”1_2″ _builder_version=”3.25″ custom_padding=”|||” custom_padding__hover=”|||”][et_pb_text _builder_version=”4.5.8″ _module_preset=”default” header_font=”Montserrat|300|||||||” header_text_color=”#000000″ header_2_font=”Montserrat||||||||” header_2_text_align=”left” header_2_font_size=”20px” custom_margin=”||3px|||”]

paragraph start   W CZYM MOŻEMY CI POMÓC?

[/et_pb_text][et_pb_text _builder_version=”4.5.8″ _module_preset=”default” header_3_font=”Montserrat|300|||||||” header_3_text_color=”#000000″ module_alignment=”center” custom_margin=”||9px|||”]

 Kontakt

[/et_pb_text][et_pb_text _builder_version=”4.5.8″ _module_preset=”default” text_font=”Montserrat|300|||||||” text_text_color=”#000000″ text_font_size=”16px” custom_margin=”||13px|||”]

tel: 665 664 770

e-mail:  kontakt@dlaciebieszyte.pl

pon.-pt. w godz.   09:00-17:00

[/et_pb_text][et_pb_button button_url=”@ET-DC@eyJkeW5hbWljIjp0cnVlLCJjb250ZW50IjoicG9zdF9saW5rX3VybF9wYWdlIiwic2V0dGluZ3MiOnsicG9zdF9pZCI6IjMxIn19@” button_text=”Napisz do nas” button_alignment=”center” _builder_version=”4.5.8″ _dynamic_attributes=”button_url” _module_preset=”default”][/et_pb_button][/et_pb_column][et_pb_column type=”1_2″ specialty_columns=”2″ _builder_version=”3.25″ custom_padding=”|||” custom_padding__hover=”|||”][et_pb_row_inner column_structure=”1_3,1_3,1_3″ use_custom_gutter=”on” gutter_width=”2″ _builder_version=”4.5.8″ _module_preset=”default”][et_pb_column_inner type=”1_3″ saved_specialty_column_type=”1_2″ _builder_version=”4.5.8″ _module_preset=”default”][et_pb_image src=”https://dlaciebieszyte.pl/wp-content/uploads/2020/08/orders-0.jpg” title_text=”orders-0″ url=”https://dlaciebieszyte.pl/faq-zamowienia/” _builder_version=”4.5.8″ _module_preset=”default” border_color_all=”rgba(0,0,0,0)” border_width_all__hover_enabled=”on|hover” border_width_all__hover=”4px”][/et_pb_image][et_pb_image src=”https://dlaciebieszyte.pl/wp-content/uploads/2020/08/delivery-0.jpg” title_text=”delivery-0″ url=”https://dlaciebieszyte.pl/faq-wysylka-i-dostawa-zamowienia/” _builder_version=”4.5.8″ _module_preset=”default” border_color_all=”rgba(0,0,0,0)” border_width_all__hover_enabled=”on|hover” border_width_all__hover=”4px”][/et_pb_image][/et_pb_column_inner][et_pb_column_inner type=”1_3″ saved_specialty_column_type=”1_2″ _builder_version=”4.5.8″ _module_preset=”default”][et_pb_image src=”https://dlaciebieszyte.pl/wp-content/uploads/2020/08/payments-0.jpg” title_text=”payments-0″ url=”https://dlaciebieszyte.pl/faq-platnosci/” _builder_version=”4.5.8″ _module_preset=”default” border_color_all=”rgba(0,0,0,0)” border_color_all_last_edited=”off|desktop” border_width_all__hover_enabled=”on|hover” border_width_all__hover=”4px”][/et_pb_image][et_pb_image src=”https://dlaciebieszyte.pl/wp-content/uploads/2020/08/returns-0.jpg” title_text=”returns-0″ url=”https://dlaciebieszyte.pl/faq-zwroty-i-reklamacje/” _builder_version=”4.5.8″ _module_preset=”default” border_color_all=”rgba(0,0,0,0)” border_width_all__hover_enabled=”on|hover” border_width_all__hover=”4px”][/et_pb_image][/et_pb_column_inner][et_pb_column_inner type=”1_3″ saved_specialty_column_type=”1_2″ _builder_version=”4.5.8″ _module_preset=”default”][et_pb_image src=”https://dlaciebieszyte.pl/wp-content/uploads/2020/08/products-0.jpg” title_text=”products-0″ url=”https://dlaciebieszyte.pl/faq-produkty/” _builder_version=”4.5.8″ _module_preset=”default” border_color_all=”rgba(0,0,0,0)” border_width_all__hover_enabled=”on|hover” border_width_all__hover=”4px”][/et_pb_image][et_pb_image src=”https://dlaciebieszyte.pl/wp-content/uploads/2020/08/registration-0.jpg” title_text=”registration-0″ url=”https://dlaciebieszyte.pl/faq-rerjestracja-i-konto/” _builder_version=”4.5.8″ _module_preset=”default” border_color_all=”rgba(0,0,0,0)” border_width_all__hover_enabled=”on|hover” border_width_all__hover=”4px”][/et_pb_image][/et_pb_column_inner][/et_pb_row_inner][/et_pb_column][/et_pb_section][et_pb_section fb_built=”1″ _builder_version=”4.5.8″ _module_preset=”default” custom_padding=”10px|||||” locked=”off”][et_pb_row _builder_version=”4.5.8″ _module_preset=”default” custom_padding=”||28px|||”][et_pb_column type=”4_4″ _builder_version=”4.5.8″ _module_preset=”default”][et_pb_text _builder_version=”4.5.8″ _module_preset=”default” header_3_font=”Montserrat|300|||||||” header_3_text_color=”#000000″ hover_enabled=”0″]

WYSYŁKA I DOSTAWA ZAMÓWIENIA

[/et_pb_text][/et_pb_column][/et_pb_row][et_pb_row _builder_version=”4.5.8″ _module_preset=”default”][et_pb_column type=”4_4″ _builder_version=”4.5.8″ _module_preset=”default”][et_pb_toggle title=”W jaki sposób dostarczane są przesyłki?” open_toggle_text_color=”#000000″ icon_color=”#000000″ _builder_version=”4.5.8″ _module_preset=”default” title_text_color=”#000000″ title_font=”Montserrat|300|||||||” custom_padding=”14px||14px||true|false” hover_enabled=”0″ border_radii=”on|55px|55px|55px|55px” border_width_all=”0px”]

Wysyłki – zarówno przedpłacone jak i pobraniowe – realizujemy za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD.

[/et_pb_toggle][et_pb_toggle title=”Ile czasu trwa realizacja zamówienia?” open_toggle_text_color=”#000000″ icon_color=”#000000″ _builder_version=”4.5.8″ _module_preset=”default” title_text_color=”#000000″ title_font=”Montserrat|300|||||||” custom_padding=”14px||14px||true|false” hover_enabled=”0″ border_radii=”on|55px|55px|55px|55px” border_width_all=”0px”]

Zamówienia płatne przy odbiorze lub opłacone przelewem realizujemy w ciągu 2 dni roboczych. W przypadku płatności przelewem tradycyjnym przesyłki nadajemy po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie bankowym, w związku z tym czas realizacji może się wydłużyć do 5 dni roboczych. Zamówienia realizujemy od poniedziałku do piątku. Zamówienia złożone po godzinie 14:00 są realizowane w następnym dniu roboczym. Nie wysyłamy paczek w soboty, niedziele oraz święta.

[/et_pb_toggle][et_pb_toggle title=”Jaki jest koszt dostawy?” open_toggle_text_color=”#000000″ icon_color=”#000000″ _builder_version=”4.5.8″ _module_preset=”default” title_text_color=”#000000″ title_font=”Montserrat|300|||||||” custom_padding=”14px||14px||true|false” hover_enabled=”0″ border_radii=”on|55px|55px|55px|55px” border_width_all=”0px”]

Szczegółowe informacje na temat kosztów i terminów dostawy dostępnych w naszym sklepie znajdziesz w zakładce Koszty i czas dostawy.

[/et_pb_toggle][et_pb_toggle title=”Czy mogę poprosić o wysłanie zamówienia na inny adres niż podany w moim koncie klienta?” open_toggle_text_color=”#000000″ icon_color=”#000000″ _builder_version=”4.5.8″ _module_preset=”default” title_text_color=”#000000″ title_font=”Montserrat|300|||||||” custom_padding=”14px||14px||true|false” hover_enabled=”0″ border_radii=”on|55px|55px|55px|55px” border_width_all=”0px”]

Zamówienie możemy wysłać na dowolny adres wskazany na ścieżce zakupowej. Na kroku ‘Twoje Dane’ wybierz ‘Dostawa na inny adres’.

[/et_pb_toggle][et_pb_toggle title=”Czy kurier skontaktuje się ze mną przed doręczeniem paczki?” open_toggle_text_color=”#000000″ icon_color=”#000000″ _builder_version=”4.5.8″ _module_preset=”default” title_text_color=”#000000″ title_font=”Montserrat|300|||||||” custom_padding=”14px||14px||true|false” hover_enabled=”0″ border_radii=”on|55px|55px|55px|55px” border_width_all=”0px”]

Kurierzy nie mają obowiązku kontaktowania się z odbiorcą przesyłki przed jej dostarczeniem, dlatego też nie jesteśmy w stanie tego zagwarantować.

[/et_pb_toggle][et_pb_toggle title=”Jakie dokumenty powinny znajdować się w przesyłce?” open_toggle_text_color=”#000000″ icon_color=”#000000″ _builder_version=”4.5.8″ _module_preset=”default” title_text_color=”#000000″ title_font=”Montserrat|300|||||||” custom_padding=”14px||14px||true|false” hover_enabled=”0″ border_radii=”on|55px|55px|55px|55px” border_width_all=”0px”]

Do każdego zamówienia zawsze dołączamy potwierdzenie sprzedaży oraz paragon lub fakturę VAT (w zależności od opcji zaznaczonej przy składaniu zamówienia).

[/et_pb_toggle][et_pb_toggle title=”Co się stanie, jeśli podczas próby doręczenia przesyłki nie będzie mnie w domu?” open_toggle_text_color=”#000000″ icon_color=”#000000″ _builder_version=”4.5.8″ _module_preset=”default” title_text_color=”#000000″ title_font=”Montserrat|300|||||||” custom_padding=”14px||14px||true|false” hover_enabled=”0″ border_radii=”on|55px|55px|55px|55px” border_width_all=”0px”]

Nie przejmuj się! Kurier podejmie do dwóch prób doręczenia przesyłki. Po dwóch nieudanych próbach dostarczenia, status zostanie zmieniony na „Zwrot do adresata”, paczka trafi do lokalnego magazynu firmy kurierskiej i po krótki czasie zostanie odesłana do nas. Niestety nie mamy wpływu na dokładny czas dostawy Twojego zamówienia. Pamiętaj o tym podczas podawania adresu dostawy.

[/et_pb_toggle][et_pb_toggle title=”Przesyłka nie dotarła do mnie w ustalonym czasie. Co zrobić?” open_toggle_text_color=”#000000″ icon_color=”#000000″ _builder_version=”4.5.8″ _module_preset=”default” title_text_color=”#000000″ title_font=”Montserrat|300|||||||” custom_padding=”14px||14px||true|false” hover_enabled=”0″ border_radii=”on|55px|55px|55px|55px” border_width_all=”0px”]

Jeśli przesyłka nie dotarła w terminie 3-7 dni roboczych od złożenia zamówienia, prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny. Podając nam swój login lub nr zamówienia, nasz konsultant sprawdzi i w razie jakichkolwiek problemów pomoże rozwiązać zaistniały problem.

[/et_pb_toggle][et_pb_toggle title=”Czy mogę odebrać zamówiony produkt osobiście?” open_toggle_text_color=”#000000″ icon_color=”#000000″ _builder_version=”4.5.8″ _module_preset=”default” title_text_color=”#000000″ title_font=”Montserrat|300|||||||” custom_padding=”14px||14px||true|false” hover_enabled=”0″ border_radii=”on|55px|55px|55px|55px” border_width_all=”0px”]

Dlaciebieszyte.pl prowadzi sprzedaż wysyłkową i stacjonarną , dlatego też umożliwiamy odbior osobisty zamówionego towaru, jak również reklamację oraz zwrot na miejscu.

[/et_pb_toggle][et_pb_toggle title=”Czy mogę uzyskać informacje o lokalizacji wysłanej do mnie przesyłki?” open_toggle_text_color=”#000000″ icon_color=”#000000″ _builder_version=”4.5.8″ _module_preset=”default” title_text_color=”#000000″ title_font=”Montserrat|300|||||||” custom_padding=”14px||14px||true|false” hover_enabled=”0″ border_radii=”on|55px|55px|55px|55px” border_width_all=”0px”]

Tak. Otrzymasz wiadomość e-mail z numerem listu przewozowego oraz informacjami dotyczącymi sposobu śledzenia statusu przesyłki. Po kliknięciu na link zawarty w wiadomości e-mail zostaniesz automatycznie przeniesiony do strony która umożliwia śledzenie statusu przesyłki. Dodatkowe informacje znajdziesz na stronie Śledzenie Przesyłek.

[/et_pb_toggle][et_pb_toggle title=”Co mam zrobić, jeśli otrzymam uszkodzoną przesyłkę?” open_toggle_text_color=”#000000″ icon_color=”#000000″ _builder_version=”4.5.8″ _module_preset=”default” title_text_color=”#000000″ title_font=”Montserrat|300|||||||” custom_padding=”14px||14px||true|false” hover_enabled=”0″ border_radii=”on|55px|55px|55px|55px” border_width_all=”0px”]

W takiej sytuacji, przede wszystkim spisać protokół szkody w obecności kuriera. Prosimy o niezwłoczne poinformowanie nas o zaistniałej sytuacji. Postaramy się jak najszybciej rozwiązać ten problem.

W sytuacji, gdy kurier nie zgodzi się na takie rozwiązanie, należy pamiętać (ewentualnie przypomnieć spedytorowi), że w razie uszkodzenia kurier będzie musiał przyjechać jeszcze raz w celu sporządzenia protokołu szkody.

W momencie wykrycia szkody i sporządzenia protokołu, przesyłka pozostaje u adresata. Gwarantujemy, że pomożemy w procesie odesłania towaru do naszego sklepu i w dalszym załatwieniu sprawy.

[/et_pb_toggle][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section]