[et_pb_section fb_built=”1″ _builder_version=”4.5.8″ _module_preset=”default” custom_padding=”||0px|||” locked=”off”][et_pb_row _builder_version=”4.5.8″ _module_preset=”default” custom_padding=”||2px|||”][et_pb_column type=”4_4″ _builder_version=”4.5.8″ _module_preset=”default”][et_pb_text _builder_version=”4.5.8″ _module_preset=”default” header_font=”Montserrat||||||||” header_text_align=”center” header_text_color=”#000000″ hover_enabled=”0″]

FAQ: ZAMÓWIENIA

[/et_pb_text][et_pb_divider color=”#d3d3d3″ divider_style=”inset” divider_weight=”3px” _builder_version=”4.5.8″ _module_preset=”default”][/et_pb_divider][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section][et_pb_section fb_built=”1″ specialty=”on” _builder_version=”4.5.8″ _module_preset=”default” custom_padding=”5px||1px|||” locked=”off”][et_pb_column type=”1_2″ _builder_version=”3.25″ custom_padding=”|||” custom_padding__hover=”|||”][et_pb_text _builder_version=”4.5.8″ _module_preset=”default” header_font=”Montserrat|300|||||||” header_text_color=”#000000″ header_2_font=”Montserrat||||||||” header_2_text_align=”left” header_2_font_size=”20px” custom_margin=”||3px|||”]

paragraph start   W CZYM MOŻEMY CI POMÓC?

[/et_pb_text][et_pb_text _builder_version=”4.5.8″ _module_preset=”default” header_3_font=”Montserrat|300|||||||” header_3_text_color=”#000000″ module_alignment=”center” custom_margin=”||9px|||”]

 Kontakt

[/et_pb_text][et_pb_text _builder_version=”4.5.8″ _module_preset=”default” text_font=”Montserrat|300|||||||” text_text_color=”#000000″ text_font_size=”16px” custom_margin=”||13px|||”]

tel: 665 664 770

e-mail:  kontakt@dlaciebieszyte.pl

pon.-pt. w godz.   09:00-17:00

[/et_pb_text][et_pb_button button_url=”@ET-DC@eyJkeW5hbWljIjp0cnVlLCJjb250ZW50IjoicG9zdF9saW5rX3VybF9wYWdlIiwic2V0dGluZ3MiOnsicG9zdF9pZCI6IjMxIn19@” button_text=”Napisz do nas” button_alignment=”center” _builder_version=”4.5.8″ _dynamic_attributes=”button_url” _module_preset=”default”][/et_pb_button][/et_pb_column][et_pb_column type=”1_2″ specialty_columns=”2″ _builder_version=”3.25″ custom_padding=”|||” custom_padding__hover=”|||”][et_pb_row_inner column_structure=”1_3,1_3,1_3″ use_custom_gutter=”on” gutter_width=”2″ _builder_version=”4.5.8″ _module_preset=”default”][et_pb_column_inner type=”1_3″ saved_specialty_column_type=”1_2″ _builder_version=”4.5.8″ _module_preset=”default”][et_pb_image src=”https://dlaciebieszyte.pl/wp-content/uploads/2020/08/orders-0.jpg” title_text=”orders-0″ url=”https://dlaciebieszyte.pl/faq-zamowienia/” _builder_version=”4.5.8″ _module_preset=”default” border_color_all=”rgba(0,0,0,0)” border_width_all__hover_enabled=”on|hover” border_width_all__hover=”4px”][/et_pb_image][et_pb_image src=”https://dlaciebieszyte.pl/wp-content/uploads/2020/08/delivery-0.jpg” title_text=”delivery-0″ url=”https://dlaciebieszyte.pl/faq-wysylka-i-dostawa-zamowienia/” _builder_version=”4.5.8″ _module_preset=”default” border_color_all=”rgba(0,0,0,0)” border_width_all__hover_enabled=”on|hover” border_width_all__hover=”4px”][/et_pb_image][/et_pb_column_inner][et_pb_column_inner type=”1_3″ saved_specialty_column_type=”1_2″ _builder_version=”4.5.8″ _module_preset=”default”][et_pb_image src=”https://dlaciebieszyte.pl/wp-content/uploads/2020/08/payments-0.jpg” title_text=”payments-0″ url=”https://dlaciebieszyte.pl/faq-platnosci/” _builder_version=”4.5.8″ _module_preset=”default” border_color_all=”rgba(0,0,0,0)” border_color_all_last_edited=”off|desktop” border_width_all__hover_enabled=”on|hover” border_width_all__hover=”4px”][/et_pb_image][et_pb_image src=”https://dlaciebieszyte.pl/wp-content/uploads/2020/08/returns-0.jpg” title_text=”returns-0″ url=”https://dlaciebieszyte.pl/faq-zwroty-i-reklamacje/” _builder_version=”4.5.8″ _module_preset=”default” border_color_all=”rgba(0,0,0,0)” border_width_all__hover_enabled=”on|hover” border_width_all__hover=”4px”][/et_pb_image][/et_pb_column_inner][et_pb_column_inner type=”1_3″ saved_specialty_column_type=”1_2″ _builder_version=”4.5.8″ _module_preset=”default”][et_pb_image src=”https://dlaciebieszyte.pl/wp-content/uploads/2020/08/products-0.jpg” title_text=”products-0″ url=”https://dlaciebieszyte.pl/faq-produkty/” _builder_version=”4.5.8″ _module_preset=”default” border_color_all=”rgba(0,0,0,0)” border_width_all__hover_enabled=”on|hover” border_width_all__hover=”4px”][/et_pb_image][et_pb_image src=”https://dlaciebieszyte.pl/wp-content/uploads/2020/08/registration-0.jpg” title_text=”registration-0″ url=”https://dlaciebieszyte.pl/faq-rerjestracja-i-konto/” _builder_version=”4.5.8″ _module_preset=”default” border_color_all=”rgba(0,0,0,0)” border_width_all__hover_enabled=”on|hover” border_width_all__hover=”4px”][/et_pb_image][/et_pb_column_inner][/et_pb_row_inner][/et_pb_column][/et_pb_section][et_pb_section fb_built=”1″ _builder_version=”4.5.8″ _module_preset=”default” custom_padding=”10px|||||” locked=”off”][et_pb_row _builder_version=”4.5.8″ _module_preset=”default” custom_padding=”||28px|||”][et_pb_column type=”4_4″ _builder_version=”4.5.8″ _module_preset=”default”][et_pb_text _builder_version=”4.5.8″ _module_preset=”default” header_3_font=”Montserrat|300|||||||” header_3_text_color=”#000000″ hover_enabled=”0″]

ZAMÓWIENIA

[/et_pb_text][/et_pb_column][/et_pb_row][et_pb_row _builder_version=”4.5.8″ _module_preset=”default”][et_pb_column type=”4_4″ _builder_version=”4.5.8″ _module_preset=”default”][et_pb_toggle title=”Jak złożyć zamówienie?” open_toggle_text_color=”#000000″ icon_color=”#000000″ _builder_version=”4.5.8″ _module_preset=”default” title_text_color=”#000000″ title_font=”Montserrat|300|||||||” custom_padding=”14px||14px||true|false” hover_enabled=”0″ border_radii=”on|55px|55px|55px|55px” border_width_all=”0px”]

Szczegółowe informacje na temat poprawnego przejścia przez proces zakupowy znajdziesz w zakładce Jak kupować?.

W celu odstąpienia, Klient ma obowiązek poinformować Sprzedawcę w drodze jednoznacznego oświadczenia o odstąpieniu od umowy, wysłanego pocztą lub wypełnić formularz odstąpienia od umowy i przesłać go drogą elektroniczną na adres kontakt@dlaciebieszyte.pl. Wzór formularza dostępny jest tutaj. Skorzystanie z formularza nie jest obowiązkowe. Klient może wysłać na adres kontakt@dlaciebieszyte.pl  jakiekolwiek inne, jednoznaczne oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Klient zalogowany może również samodzielnie dodać zwrot poprzez zakładkę, która dostępna jest na jego koncie w systemie sklepu internetowego.

[/et_pb_toggle][et_pb_toggle title=”Czy mogę złożyć zamówienie e-mailowo lub telefonicznie?” open_toggle_text_color=”#000000″ icon_color=”#000000″ _builder_version=”4.5.8″ _module_preset=”default” title_text_color=”#000000″ title_font=”Montserrat|300|||||||” custom_padding=”14px||14px||true|false” border_radii=”on|55px|55px|55px|55px” border_width_all=”0px” locked=”off”]

Oczywiście! Zamówienia są przyjmowane zarówno e-mailowo (kontakt@dlaciebieszyte.pl), jak i telefonicznie pod numerem telefonu 665 664 770. Złożone zamówienia wysyłane są tylko przy płatności za pobraniem, a koszt dostawy wynosi 20zł. W przypadku takich zamówień nie ma możliwości skorzystania z kodów rabatowych.

[/et_pb_toggle][et_pb_toggle title=”Jaki jest termin realizacji zamówienia?” open_toggle_text_color=”#000000″ icon_color=”#000000″ _builder_version=”4.5.8″ _module_preset=”default” title_text_color=”#000000″ title_font=”Montserrat|300|||||||” custom_padding=”14px||14px||true|false” border_radii=”on|55px|55px|55px|55px” border_width_all=”0px” locked=”off”]

Termin realizacji zamówienia jest uzalezniony od wybranego sposobu płatności i dostawy. Zamówienia płatne przy odbiorze lub realizujemy w ciągu 2 dni roboczych. W przypadku płatności przelewem tradycyjnym przesyłki nadajemy po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie bankowym, w związku z tym czas realizacji może się wydłużyć do 5 dni roboczych.

[/et_pb_toggle][et_pb_toggle title=”Czy jest możliwe dokonywanie zmiany w zamówieniu i jego formie płatności?” open_toggle_text_color=”#000000″ icon_color=”#000000″ _builder_version=”4.5.8″ _module_preset=”default” title_text_color=”#000000″ title_font=”Montserrat|300|||||||” custom_padding=”14px||14px||true|false” hover_enabled=”0″ border_radii=”on|55px|55px|55px|55px” border_width_all=”0px” locked=”off”]

Aby zmienić złożone zamówienie, usunąć z niego jeden z towarów lub zmienić wybraną formę płatności, należy – najszybciej jak to możliwe – skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta e-mailowo (kontakt@dlaciebieszyte.pl) lub telefonicznie ( 665 664 770 ). Nie jest możliwe wprowadzanie zmian w zamówieniu, które zostało już do Państwa wysłane.

Można próbować anulować zamówienie wysyłając na adres kontakt@dlaciebieszyte.pl e-mail z informacją o rezygnacji z zamówienia i złożyć zamówienie raz jeszcze z poprawnymi danymi. Wysyłanie „niechcianego” zamówienia zostanie wstrzymane, jeśli paczka jeszcze nie została wysłana.

[/et_pb_toggle][et_pb_toggle title=”Jeśli zamówię dwie rzeczy, ale osobno, czy mogę je otrzymać w jednej paczce?” open_toggle_text_color=”#000000″ icon_color=”#000000″ _builder_version=”4.5.8″ _module_preset=”default” title_text_color=”#000000″ title_font=”Montserrat|300|||||||” custom_padding=”14px||14px||true|false” hover_enabled=”0″ border_radii=”on|55px|55px|55px|55px” border_width_all=”0px” locked=”off”]

Istnieje możliwość łączenia dwóch lub większej ilości zamówień w jedną paczkę, jeśli żadne z zamówieni nie zostało jeszcze przekazane do realizacji. Aby skorzystać z opcji darmowej przesyłki za zakupy powyżej 350 zł, również wybrane towary muszą być zgromadzone na jednym zamówieniu.

[/et_pb_toggle][et_pb_toggle title=”Czy mogę sprawdzić co dzieje się z moim zamówieniem?” open_toggle_text_color=”#000000″ icon_color=”#000000″ _builder_version=”4.5.8″ _module_preset=”default” title_text_color=”#000000″ title_font=”Montserrat|300|||||||” custom_padding=”14px||14px||true|false” hover_enabled=”0″ border_radii=”on|55px|55px|55px|55px” border_width_all=”0px” locked=”off”]

Podstawową informacją o zamówieniu jest przypisany do niego status, który można zobaczyć po zalogowaniu się na swoje konto. Ponadto dla zarejestrowanych użytkowników udostępniamy w koncie Użytkownika opcję śledzenia przesyłki, która przekierowuje do serwisu firmy kurierskiej zawierającego informację o danej przesyłce.

[/et_pb_toggle][et_pb_toggle title=”W jaki sposób mogę się upewnić, że proces zakupów został przeprowadzony pomyślnie?” open_toggle_text_color=”#000000″ icon_color=”#000000″ _builder_version=”4.5.8″ _module_preset=”default” title_text_color=”#000000″ title_font=”Montserrat|300|||||||” custom_padding=”14px||14px||true|false” hover_enabled=”0″ border_radii=”on|55px|55px|55px|55px” border_width_all=”0px” locked=”off”]

Po złożeniu zamówienia, wyślemy do Ciebie wiadomość e-mail z potwierdzeniem. Gdy tylko paczka z towarem opuści nasz magazyn, zostanie wysłany do Ciebie e-mail zawierający link do śledzenia przesyłki, dzięki któremu dowiesz się, gdzie aktualnie znajduje się Twoje zamówienie.

Pamiętaj, iż funkcja ta nie jest aktywna od razu.

[/et_pb_toggle][et_pb_toggle title=”Co mogę zrobić, jeśli mój kod rabatowy nie zostanie zaakceptowany?” open_toggle_text_color=”#000000″ icon_color=”#000000″ _builder_version=”4.5.8″ _module_preset=”default” title_text_color=”#000000″ title_font=”Montserrat|300|||||||” custom_padding=”14px||14px||true|false” hover_enabled=”0″ border_radii=”on|55px|55px|55px|55px” border_width_all=”0px” locked=”off”]

W przypadku problemów z realizacją kodu rabatowego, upewnij się, że wszystkie poniższe warunki zostały spełnione:

Proponujemy nie przepisywać kodu, ale skopiować go i wkleić w przeznaczone do tego pole. W ten sposób masz pewność że podany kod jest prawidłowy.

[/et_pb_toggle][et_pb_toggle title=”Czy istnieje możliwość łączenia kodów rabatowych?” open_toggle_text_color=”#000000″ icon_color=”#000000″ _builder_version=”4.5.8″ _module_preset=”default” title_text_color=”#000000″ title_font=”Montserrat|300|||||||” custom_padding=”14px||14px||true|false” hover_enabled=”0″ border_radii=”on|55px|55px|55px|55px” border_width_all=”0px” locked=”off”]

Niestety nie ma możliwości łączenia kuponów. Przy jednym zamówieniu można zrealizować tylko jeden kupon.

[/et_pb_toggle][et_pb_toggle title=”Czy można realizować kod rabatowy już po złożeniu zamówienia?” open_toggle_text_color=”#000000″ icon_color=”#000000″ _builder_version=”4.5.8″ _module_preset=”default” title_text_color=”#000000″ title_font=”Montserrat|300|||||||” custom_padding=”14px||14px||true|false” hover_enabled=”0″ border_radii=”on|55px|55px|55px|55px” border_width_all=”0px” locked=”off”]

Realizacji kuponu rabatowego można dokonać wyłącznie z poziomu koszyka przed złożeniem zamówienia. Z powodów technicznych realizacja kuponów już po złożeniu zamówienia nie jest możliwa. Kupon rabatowy może zostać zrealizowany przy następnym zamówieniu. Pamiętaj, że niektóre kody rabatowe mają ograniczoną datę ważności.

[/et_pb_toggle][et_pb_toggle title=”Zapomniałem/am wprowadzić kod rabatowy podczas składania zamówienia, czy mimo to mogę uzyskać rabat?” open_toggle_text_color=”#000000″ icon_color=”#000000″ _builder_version=”4.5.8″ _module_preset=”default” title_text_color=”#000000″ title_font=”Montserrat|300|||||||” custom_padding=”14px||14px||true|false” hover_enabled=”0″ border_radii=”on|55px|55px|55px|55px” border_width_all=”0px” locked=”off”]

Niestety z powodów technicznych realizacja kodu rabatowego po potwierdzeniu złożenia zamówienia jest niemożliwa. Kupon rabatowy może zostać wówczas zrealizowany podczas składania kolejnego zamówienia w sklepie Dlaciebieszyte.

[/et_pb_toggle][et_pb_toggle title=”Czy mogę anulować wprowadzony kod rabatowy?” open_toggle_text_color=”#000000″ icon_color=”#000000″ _builder_version=”4.5.8″ _module_preset=”default” title_text_color=”#000000″ title_font=”Montserrat|300|||||||” custom_padding=”14px||14px||true|false” hover_enabled=”0″ border_radii=”on|55px|55px|55px|55px” border_width_all=”0px” locked=”off”]

Oczywiście! Udaj się do sekcji „Twoje konto”, wybierz zakładkę „Rabaty” po czym zaznacz aktywny rabat i kliknij „Dezaktywuj”.

[/et_pb_toggle][et_pb_toggle title=”Moje zamówienie zostało wysłane na nieprawidłowy adres. Czy możliwa jest zmiana adresu dostawy już po złożeniu zamówienia?” open_toggle_text_color=”#000000″ icon_color=”#000000″ _builder_version=”4.5.8″ _module_preset=”default” title_text_color=”#000000″ title_font=”Montserrat|300|||||||” custom_padding=”14px||14px||true|false” hover_enabled=”0″ border_radii=”on|55px|55px|55px|55px” border_width_all=”0px” locked=”off”]

Po złożeniu zamówienia, wprowadzenie do niego zmian nie jest już możliwe, m.in. zmiana sposobu dostawy, czy rozmiaru produktu.

Tylko przez krótki czas od momentu otrzymania potwierdzenia złożenia zamówienia możliwe są: zmiana adresu dostawy lub zmiana rozmiaru/modelu. Prosimy jednak o wyrozumiałość, w niektórych przypadkach zmiany mogą być zupełnie niemożliwe. W celu sprawdzenia zamówienia, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta, bądź wejdź na swój profil w naszym sklepie do zakładki „ZAMÓWIENIA I DOSTĘPNE ŚRODKI”. Zanim dokonasz zamówienia, upewnij się, że podany przez Ciebie adres dostawy jest prawidłowy. Ewentualne zmiany nanieś przed ostatecznym potwierdzeniem złożenia zamówienia.

[/et_pb_toggle][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section]